Tuesday 11 December 2007

Hadiah Tasya

Esok birthday Tasha yang ke 2 tahun..

Balik keje tadi aku terus singgah town.. ingat nak jalan sesorang je dulu.. nak ajak shima dia kata maybe balik lambat sebab nak tunggu sintesis polimer dia.. aku cadang tadi agak-agak dalam sejam aku dah shopping karang barulah aku tepon dia.. rupanya dia tepon aku dulu.. sintesis tak jadi.. tunggu 8 jam sintesis frust polimer tak jadi.. tu yang dia call aku.. tanya pesal jalan tak ajak dia.. ler.. ingatkan nak dia nak jadi jaga kat makmal kimia tu heheheh.. last2 aku ajak dia join aku shopping sekali..

Nasiblah aku dah beli hadiah si tasha.. alah mainan budak2.. my little princess siap dengan kalung, anting-anting dan tiara sekali.. mula ingat nak suprise dia.. last2 tadi dalam bas on the way balik aku tunjuk kat shima.. mak dia yang excited lebih.. aku cakap aku bagi terus ler.. esok party tinggal pakai je.. balik aku singgah rumah shima.. dah dia ajak aku makan nasi goreng pedas.. hajar kalau masak memang pedas yang amat.. maklumlah orang jawa.. faham sangat aku..

lepas makan apa lagi.. aku suh tasha buka hadiah yang aku beli tadi.. apa lagik si kenit tu.. bergaya sakan.. perasan lawa.. teringat pulak dengan yayang.... sama je gengnya kalau bab-bab melawa nie.. nie mesti masa ngandung nie mak n ibu dia kaki melawa nie.. idak pun mak dia dulu tak sempat nak melawa.. anak-anak take over.. tapi si adawiyah cam bukan kaki melawa je.. yeke.. tapi seingat aku 2x5 juga kan... agaknya bila maknya bukan kaki melawa anak-anak yang take over kot.. hehehe mashi jangan marah ye...

oklah.. hadiah pun dah beli.. dah bagi pun.. siap aku beli coklat tolebrone lagi bagi tasha 1 kotak besar.. maklumlah nak x'mas nie.. coklat jual murah.. sapa nak kirim coklat bagi tau jelah leh aku belikan.. :)

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin