Tuesday 18 December 2007

Hadiah x'mas

Hari ini aku dapat kad x'mas dari suthanya.. student thailand sama bilik dengan aku.. terkejut pun ada.. yelah sebab aku bukannya celebrate x'mas.. siap dapat hadiah sapu tangan dari thailand lagi.. hand made.. cantik juga siap ada wrapping 'pretty as a princess' warna pink lagi.. memang sentimental juga si suthanya nie.. nampak gayanya esok aku kena bagi kad x'mas pada dia siap dengan hadiah lagi.. xsedap pulak kan.. dia bagi hadiah n kad.. dah 1 perkara pulak aku kena fikir apa nak bagi ngan dia..

Tapi camna pun aku tumpg sonok jelah... orang dah bg kad terima jelah kan.. siap dapat hadiah x'mas lak tu hehehe.. however aku siap letak kad x'mas atas meja aku.. sapu tangan tu.. aku simpan ler kot.. buat kenangan.. hehehe

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin