Sunday, 7 June 2009

Aku bosan


Dulu aku bosan
Kemarin aku juga bosan
Semalam aku bosan lagi
Hari ini aku bertambah-tambah bosan
Lantaklah dengan rasa bosan itu
Aku peduli apa..
Ada perkara yang lebih penting lagi dalam hidup aku
dan aku takde masa nak layan semua itu..
Bosan sungguh!!

Do I care?
No!! I don't care at all

Tetiba jek rasa nak makan aiskrim asam boi..
Terbayang-bayang kesedapannya..

Aku tension yahoo mail aku takleh dicapai melalui iPhone 3G aku..
Bosannya.... seharian suntuk aku cuba settlekan..
Wahai encik yahoo.. cubalah bantu aku ini..
Bosan sungguh tau..


8 comments:

kakpah said...

kalau bosan baik ko pegi masuk dapor masak apa yang patut. Banyak benda boleh mengalahkan kebosanan:
masak
jejalan
makan
shoping
bloging
.
.
paling best, tidur je lah.....

iina said...

Kak Pah

Hmpir semuo tuh den dah buek. Buek ayam panggang. Poei tgk wyg dah. Poei shopping kek kodai cino mo asda dah. Blogging pun dah. Tido pun kojap laei yo kak. Cumo ado 1 perkaro buek den bosan mo menyampah bona nie kak. Raso2 eeh kak ado yg kono sosah nie kak. Sabo yolah kak. Apo pun den totap bosan.

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

bosan apasal?...

buat la apa apa yg patut..he he he..

julietchun said...

kalo kat sini eskrem asam boi dah takde, air asam boi kat p.mlm adalah.Sedap kan rasa masin2 masam.

Tijah said...

wahh! aku baru je makan eskrem asam boi masa kat penang aritu. mmg sodappp..menitik2 hingga menjilat jari youuu!

badakbiru said...

kite serupa..hehe..bosan gak ni..

kakpiah said...

aku tak bosan kak..
aku malas jer..

hehehe..

iina said...

Cikgooden

Bosan with something. Maleh nk wat pe2.

Juliet

Buat sendiri je. Beli plastik aiskrim tuh letak ler air bancuhan asam boi tuh. Jgn lupa pos kat aku.

Tijah

Ekau sajo yo kan. Buek den jeles.

BB

Sama2 ler sis ;)

Piah

Akak dedua malas n bosan ;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin