Monday, 13 April 2009

Kembali..


Aku masih lagi bercuti di luar Glasgow..

Lewat petang ini (waktu ini sudah pukul 1 pagi.. ngantukss dah) aku akan pulang semula ke 'rumah yang dirindui'.. Home sweat home..

Kepala dan hati sudah mula ingat rumah dan bantal peluk..

Alhamdullilah.. ada talian wireless internet secara percuma dan aku bawa notebook Asus yang paling kecil ini..

Kembara sudah hampir sampai ke penghujungnya..

Aku mengembara ke 3 buah negara selama 4 hari.. Nanti aku coretkan jejak kembaraku bila pulang ke rumah nanti ya..

Buat rakan-rakan.. Selamat mengharungi 'Isnin blues' dan jangan cemburu kerana aku masih lagi bercuti..

Jaga diri ya.. Doakan perjalanan pulangku selamat hendaknya..

p/s Waktu di sini cepat 1 jam dari waktu UK (awal sejam dari waktu entri ini direkodkan)..
Terasa pantas masa berlalu..
Dah nak balik... Rasa masih mahu terus bercuti lagi..

5 comments:

ku tak sempurna said...

balik la...
takkan nak cuti pjg2 kot...


ai tak suka taw... ai jeles...

julietchun said...

balik,balik,ramai dok tunggu ko hapdate.

Ungku Nor said...

waaaa..gindunya nak jenjalan kat sini..

beb, jaga diri bebaik sambil jenjalan tu.
akak nak sambung tengok AFC jap..ahakss

one love said...

selamat pergi dan selamat balik!

:)

iina said...

KTS

heheheh aku dah balik ler.. itu pun nk jeles ke?/

Juliet

Ramai ke tunggu?? salah sorg tuh ko ler kan ;)

Kak Ungku

Amboi kak.. layan ler.. den masih ngantuks nk p tido sat gik

Nurul

Alhamdullilah.. thanks ;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin