Thursday, 7 August 2008

Cat rumah

Hari ini rumah ini ditukar dan dicat dengan warna baru.. setelah sekian lama dengan cat biru rasa hampir lapuk dibuatnya..

Warna yang ceria.. dan gambar tajuk juga diubah..

Pemandangan ini suatu ketika dulu membuatkan aku terpegun memandangnya.. ketika berhenti di tepian jalan ketika dalam perjalanan dari Fort William ke Glencoe.. meredah musim gugur pada pertengahan bulan november 2007. Aku tidak pernah jemu menatap pemandangan ini.. seolah baru semalam sahaja pemandangan ini dirakamkan..

Warna warni kuning.. coklat.. hijau dan perang.. semuanya bersatu dalam satu gambaran.. sungguh unik dan sungguh berwarna suasananya..

Akan ku tempuhi lagi perjalanan itu.. ketika musim gugur tahun ini Insyallah.. Marilah menjelajah bumi Scotland.. semuanya ada di sini.. highland.. tasik.. lautan.. sungai.. gunung ganang dan tanah daratan..

Rumah lama.. cat baru.. rekabentuk baru.. ;)

5 comments:

Akak said...

Salam Iina...

New & fresh!

julietchun said...

ctk sungguh pic tuh.Ni kira kempen visit scotland yek.

chinta said...

cantik la layout baru akak!! sy sukaaaaaaa..

baca komen akak kat kesum nye blog..sedehnye sy baca...sampai youtube?? mcm2 la manusia nie..mugkin blog sy pon ada yg nyampah kot??

iina said...

akak> ahah fresh look.. nak tukar design

julietchun> meh ler dtg sini heheh :)

chinta> TQ.. tulah kan dugaan dan perangai manusia macam-macam.. menyampah? takdelah.. kita tak paksa orang lawat blog kitakan.. lagipun dalam 1 keburukan yang disebut.. masih banyak lagi kebaikan yang ada.. so go ahead je

duniaku disini said...

wa..mcm sejuk mata memandang masuk tgk cat baru ni.

suker..anyway tq sb kasik nasihat buat ct.tetiba terasa semangat pulak

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin