Tuesday 13 May 2008

Seronok dan letih Di Malaysia

Alhamdullilah cuti selama seminggu lebih ini banyak perkara dan urusan yang perlu dilakukan. Alhamdullilah semuanya berjalan dengan baik.. Insyallah hujung minggu ini sampailah aku semula ke Glasgow..

Maaf tak dapat nak menulis dengan panjang kerana batasan masa yang kadang kala menyukarkan untuk aku menulis. Itu belum lagi dengan urusan yang perlu diuruskan..

Dalam kesibukan ke sana sini.. adalah juga cerita-cerita yang aku dengar dari orang di sana.. hanya sekadar senyum sahajalah yang aku dapat berikan.. usah dilayan sangat pun nanti.. buat pening kepala je.. yang pasti.. andai kita dipihak yang benar kenapa perlu nak takut dan kenapa perlu juga menakutkan dan kelam kabut... diam kerana benar.. bukan diam kerana takut.. apa juga.. aku serahkan pada allah sahaja.. yang baik datangnya dari allah dan yang buruk itu datang dari kesilapan manusia itu sendiri..

oklah.. untuk rakan semua.. semoga anda semua berada dalam lindungan allah s.w.t dan semoga dijauhkan dari hasad dengki.. niat buruk dan segala perkara yang tidak elok dalam hidup.. insyallah.. aminnn...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin