Saturday 3 May 2008

Balik ke Malaysia

Insyallah dalam 20 minit lagi aku akan bertolak ke airport Glasgow.. penerbangan dari Glasgow ke Dubai akan berlepas pada pukul 2.05petang.

Pagi ramai juga yang menelefon mengucapkan selamat balik ke Malaysia.. Alhamdullilah.. rasa seronok juga dengan setiap ucapan yang diberikan.. itu menandakan bahawa masih ada orang yang ambil berat..

Awal pagi lagi aku sudah menelefon mak di kampung memaklumkan yang aku akan balik insyallah hari ini dan akan sampai ke Malaysia pada pukul 11.30 malam hari ahad. Perasaanku? Seronok dan bersyukur.. alhamdullilah..

Jika ada peluang dan kesempatan akan aku update blog ini semasa berada di Malaysia.. jika tidak tunggu sahaja 2 minggu selepas aku balik ke sini kembali.. semoga perjalanan balik ini mudah dan dijauhi dari semua bencana dan musibah.. amin..

2 comments:

Anonymous said...

akak, mgu ni ( 6 dan 7 mei ) saya jaga exam...klu akak dtg ftmk next week, b4 14hb insyaALLAH ada kt ftmk, 14 stat PTK...baru nk belajar2 ambik...hp saya:019-399 4648.tu pun klu ada masa nk bgtau kedatangan akak la...ok..take care!!

Anonymous said...

Eeeihh..dh blk mesia rupenye..nt contact le aku kalo sempat..kejap nye ko blk..2 minggu tu tak sempat nak buat ape kalo aku..
... rusdi..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin