Monday, 17 August 2009

Glasgow-Brickendonbury dalam 1 hari






Hari bergembira menyambut merdeka sebelum tarikhnya..
Merdeka Carnival 2009
15 Ogos 2009 (Sabtu)
Tun Abdul Razak Research Centre, Brickendonbury Hertford
Dari Glasgow ke Brickendonburry yang terletak hanya 45 minit sahaja lagi ke London..
Dari Scotland ke England kami berjalan..
8 jam pergi dan 8 jam balik ...
Seperti tak percaya jek boleh ke sana ;)
Macam pergi balik hari dari Tg Malim ke Kuala Trengganu jek ;)
However we really did enjoy our time..
Makan-makan.. senyum.. klik-klik..
Terciptalah satu lagi rakaman memori


7 comments:

DUN Behrang 2020 said...

Rakaman memori yg menarik untuk dikongsikan... thanks! Tg. Malim - Tengganu bukannye jauh mana...shebatang rukuk je...tp jgn isap rokok k!

kak wos said...

wah.. cepatnyer..
kat sini tadek rasa apa2 lg pon kak..
psst kak.. sedap tak teh tarik kat sana kak? hehehehe...

iina said...

Dun

hahaha.. xjauh.. penat jek ;) aku isap aiskrim asam boi jek

Wos

Teh tarik tuh mmg sedap.. adalah rasa alah2 kat mesia jek.. ;)

lupekanje said...

jgn minum banyak sgt teh tarik...tk baik tuk kesihatan..
hehe..sangat sronok travel gitu ehh.
saper nk bawak acik jengjalan gi sana???

kakpah said...

Ina, kek tompek kau tak heboh ko H1N1 ni. Relek jo orang leh bokumpul2. Mesia dah jadi antaro nogaro yang terancam dongan wabak ni. Top 8 kot.

faqir said...

ko merdeka dari apo kak

iina said...

Acik

itulah first time den minum teh tarik tuh.. bkn selalu pun. kek umah minum air kosong yo.. klu acik dtg sini den bawak ler poei jejln

kak pah

angka kek sini dah nak sama ngan mexico dah.. tapi mmg kat sini takdelah kecoh.. universiti jln cam biasa xde lak dgr kena tutup ke apo.. cuma ari tuh sekolah rendah ada tutup seminggu.. kekwn yg buat praktikal kek hospital pun relak yo.. ado tuh ado.. cuma maybe diorg xnak rakyat panik.. alhamdullilah ler.. ;)

Faqir

Belum merdeka lagik.. sekali xselesai study akak nie xdo nak raso merdeka laei ler

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin