Monday, 10 August 2009

Air, Salji & Bunga

Close-up..

Warna jernih, putih dan kelabu..

Air.. mengalir.. tenang.. berombak.. sejuk.. beku.. bersalju..

Hijau, kuning, putih dan ungu..

Warna dedaunan rumput dan kelopak mekar kuncup bunga dedalu..

Antara wajah-wajah detik-detik itu..

Semuanya telah berlalu..

Tapi rakaman ini tetap segar akan ingatan itu..



16 comments:

DUN Behrang 2020 said...

sejuknyee....kat sini tgh popular air jambu 88 campur asam boi...ermmmm!!!

julietchun said...

apa nama bung kaler purple tuh? cantik.

arapink said...

cantiknya suasana di sana ye kak iina :-)

faqir said...

comeyl

iina said...

Dun

Jambu batu 88? jambu jenis apa tuh? muskil nie resepi air baru ke?

Juliet

ntah.. time awal2 musim bunga.. bunga tuh mmg byk kuwa..

Ara

Sebab ada 4 musim mmg perubahan tuh ada keindahannya ;)

Faqir

Akak mmg comel wakakakah

Mak Su said...

iina, pekabar?

:D

cantik2 viewnyer

kakpah said...

Keindahan alam ciptaan Allah. Beruntung sapo yang dapek tengok somo tu.
Orang kek kampung asek tengok kobau lombu kambing yo.

kakpiah said...

kak.. yuhuu.. *branik2 takot*
yer.. patik bersalah..
patik mengaku..
patik dah lama tak dtg sini..
maklom la.. glasgow kan jawoh..
ahaks!
sehat kak?
kat sini tak sehat la kak..
sumer org sudah panik dgn itu sesema babik.. hari2 aku berpenampilan seperti doktor skarang kak..
rimas aku di buatnyer..
sekian luahan hati dr saya..
:)

iina said...

Mak Su

Alhamdullilah sihat.. ;) toce2

Kak Pah

lombo kobau pun ado yg lawa tau kak.. den sobab xdo lombu kobau.. idak ngan gambar diorg den ambik ;)

Piah opss. kak wos

Hahahaha.. baru ko teringat nak singgah sini ye.. bertahun ko ilang bawak diri ke apa.. takpelah walaupun ko pakai topeng rupa itu.. akak tau akak juga yg comel wakakakah.. berhati2 semasa bernafas ada topeng mulut.. sungguh xsesuai tempat sesi luahan hati ko nielah

lupekanje said...

ada yg kata, salji itu indah dan mendamaikan
ada yang kata, musim bunger adalah yang dinanti2kan...
tapi aku...hanya mendung menemaniku di sini...
mendungpun indah juger aper..
ujan lagik indahhh..

errr..releven ekkk komen ni..

acik pun cam dak Wos...kener pakai topen..adeiiih...tekaber keanggunan acikss....

iina said...

Acik

kek mesia tuh kalau paneh pun indah gak cik ;) banjir jek yg xindah..

eloklah pakai untuk kesihatan dan keselamatan ;)

AFITI said...

salam..

guna SLR ker?
Cantik gambar-gambar

p/s- Sememangnya Tjg Malim ...Tanjong Muallim

nahmy said...

takde nak komen apa2 cuma saja nak digolongkan dlm golongan 'elit' yg sedang makan aiskrim asamboi je..

kak wos said...

hahaha!!
gitu la nasib acik dan wos yg betugas di konter nih...
rimas la kak..
sesilap sok.. aku ilang nyawa sbb lemas dlm topeng muka tuu..
kasihanilah kami..
*Satu lagi sessi luahan rasa*

ku tak sempurna said...

gambar aku dgn bunga tu mana??
ko kata nak letak sekali kat sini...


hihihihi.. jgn malu2 donk :P

iina said...

Afiti

tak.. kamera saya kamera digital canon yg biasa

Nahmy

Ye silakan.. makan tuh ingat2 ler ya ;)

Wos..

kalau btul ler ko lemas mati dek sebab pakai topeng musti ko glemer 1 dunia kan kan.. kelemasan yg nyebabkan kematian wakakakah.. byklah ko ye luahan jiwa

KTS

Ko ye tubuh badan telah aku superimpose bg invisible wakakakah

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin