Sunday, 31 May 2009

Cerita 2 hujung minggu..

Minggu lepas aku berjalan menziarah rakan taulan..

Singgah di Blackpool

Manchester

Sheffield

Birmingham

York

Bradford

Skipton

Minggu ini pula.. ada acara Malaysia Fair 09


Aku letih.. Minggu depan pula aktiviti Hari Keluarga & BBQ kampung Govanhill & Pollokshields..

Makin letih nampaknya setiap hujung minggu nie ;)


9 comments:

lupekanje said...

iina, kner ujudkan satu ujung minggu yg bebetul berehat...
lotih eeehh kat mesia ujung minggu skrg nih.....

iina said...

Acik

tulah kdg2 ado gak mggu yg rehat bebetul.. tapi bila time byk program mmg letih gilos ler cik

kakpiah said...

mcm lamo lak aku tak jengah sini kak..

masok2 yo dah di jamu ngan femandangan yg indah..

konfem la aku jeles ngan ko kak..
biler la aku buleh menjejakkn kaki ku yg cumil nih ke sana..

hukhukhuk

julietchun said...

letih makan ngan letih berjalan ye. Ko ada sampaikan salam aku kat bebudak bola Man u tak? ekekeke.

iina said...

Piah

pe lagik.. akak pun nk tgk gak kaki ko yg cumil tuh.. ko sampai2 kan lah jejak kaki ko tuh

Juliet

Pesal ko bgtau lmbt idak sure aku dah kirim salam ko tuh

ku tak sempurna said...

saje je nak bagi aku jeles!! menyampah!!!!!!!!

.
.
.
.
.
.
.
..
.
lain kali aku nak ikuuuuuuuutttttt...

tak kira.. nak ikut gak!!!

iina said...

KTS

mana leh ajak ko.. bebudak kena duk umah wakakah

mashi said...

jeles..jeles.... nape aku tak pernah dilawat..

iina said...

Mashi

kalau christchurch tuh belakang umah aku jek.. jgnkan ari-ari.. mau tiap jam aku lawat ko.. siap makan minum semua hehehe.. nak buat macamana dekat sgt ;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin