Friday, 29 May 2009

Aku yang tak letih..


Selesai sudah misi utama hari ini..

Setelah berpenat lelah..
Berlari-larian..
Bergaul-gaulan..
Berpicit-picitan..
Bertekan-tekanan..
Berleyek-leyekan..
Berpukul-pukulan..
Berpegang-pegangan..
Berasa-rasaan..
berhidu-hiduan..

Akhirnya...

Letih??? Tak!! Tak!! Tak letih pun..

Buat lagi pun tak letih..

Sungguh tak letih..

Yeke.. pesal mata aku dah kuyu semacam jek nie..

Haha.. dah masuk waktu asar rupanya..

Perlu berhenti rehat mandi dan solat seketika..

Oh ya.. yang aku duk sibuk kat dapur tadi..

Inilah hasilnya..

Kek pisang aku dah siap..

Tinggal bungkus untuk esok hari..

Sapa nak??

Buat sendiri ya.. hehehehe


8 comments:

Tijah said...

banyak eh? nak buek kenduri ko?

iina said...

Jah

Sok ado event.. tuh den pulun buek kek nie ahh.. kojap laei den nak poei htr kek umah kawan.. sok sesi membungkus kuih lak.. ehh ekau bukan balik penang ko jah?? uihh apo dibuek memlm nie ahh.. heheheh

kakpah said...

la.. aku ingat apo bondo yang kau buek. Saspen jap haha..

Ado event yo. Sonok e jumpo ngan kawan

ku tak sempurna said...

errrrrrrrrrrrkkkkk...

alhamdulillah... kenyang..
tgk kek ko yg byk tu pun aku dah kenyang..

terima kasih eh..
.
.
.
.
klu ko nak bg aku pun, belum tentu aku terima...
takut ko guna2kan aku... naya je..

ekekekekeke

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

sat sat...aku konfius nih..hang dok sana buat Phd ka, bisnes kek?..

nampak sedap!...

Lieza said...

Lina, ni kak Halizah.. terjumpa your blog.. hehehhe rajin2 jengah ler my blog @ http://lieza-b.blogspot.com/ Kirim salam rindu dgn Izan yek...

iina said...

Kak Pah

Ahah kak.. sonok tapi lotih..

KTS

aku pun tak nak bagi ko pun hahaha.. perasan ler pulak wakakakah..

Cikgooden

Bkn bisnes ler cikgu.. teman buat kek utk majlis kat sini.. tolg kawan

K lieza

Insyallah.. thanks ;)

lupekanje said...

kau kojam iina....tunjuk gambo jer..!!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin