Saturday, 8 May 2010

Pink itu merah jambu..

Selamat Hari Ibu buat semua yang bergelar ibu..

Buat emak di kampung terima kasih kerana membesarkan, mendidik, mengajar, menasihati, mendengar, memujuk dan memahami anakmu ini..
Terima kasih kerana sentiasa mendoakan yang terbaik buat anak-anakmu..


Pink itu menawan..
Merah jambu itu cantik..
Pink itu tertawan..
Merah jambu itu menarik..

Pink itu ayu..
Merah jambu itu lembut mengoda..
Pink itu cool selalu..
Merah jambu itu gemalai gayanya..


Cuba carik dimanakah merah jambu AKA pink itu???

Nilai moral entri ini:
Jika nak menunjuk-nunjuk biarlah tunjuk yang cantik-cantik jek kan..
Ayu cantik menawan gitu kan kan kan..
Oh ya kalau nak makan nasi ayam..
Haruslah ditunjuk dengan bekas yang cantik bergaya ;)


7 comments:

faqir said...

mnyumsss...kak...slamat hari ibu..

iina said...

Faqir

Thanks dik ;)

Lady of Leisure said...

hi iina, happy mother's day... hehe comelnya bekas2 tu, pink gitu.. mesti berselera makan nasi ayam kan hehe

iina said...

Lady

Thanks.. klu dah lapar tuh selera jek hehehe ;) Sebenarnya menyahut bebelan pakwe I.. beli tak pernah nak pakai.. so pakai ler bekas le-creuset pink tuh ;)

Ku Tak Sempurna said...

nasi ayam?? nasi ayam??

mana??
mana??


.
.



.
.


.
.

nmpk bekas pink tu je ... bentuk love mmg comel :D...


ayam jgn makan selalu selalu :P
.
.

KAKTINY said...

waaaahhhh.... lagi menawan bekas daripada nasi ayamnyer..

alaaa... aku takde bekas2 cantik camtuh... huhuhu...

tapi takpe.. janji laki aku melantak dgn jayanya masakan2 aku.. hihihi...

iina said...

KTS

Aku xde pantang larang mkn ayam.. ko tuh kena pantang sikit.. mestilah comel.. secomel tuan punya ye ;)

Tiny

Wakakakah.. bg ada feeling sikit.. ko nak ke?? nak aku belikan.. klu ada murah.. budget dlm rm200+ sikit.. itupun klu offer tuh ada lgik.. nak ke??

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin