Tuesday, 1 December 2009

Makan-makan Aidiladha




Walaupun jauh di rantau orang..

Bila berkumpul begini..

Terasa meriahnya..

Rumah Terbuka 15 Albert Road, 28 November 2009 (Sabtu- 11 Zulhijjah 1430)

11 comments:

ku tak sempurna said...

tret tret tret....

tret tret tret...


.
.


sdg meng'scan' gambar-gambar itu..


.
.

di manakah wajahku??
ko crop gambar yg ada muka aku eh....

penat2 aku bawak rendang dr kl..
sampai hati ko tayang muka aku...



hihihihi
:P

KAKTINY said...

ni yg aku rasa skrg jugak nk berjiran ngan ko nih.. hahahaha...

julietchun said...

lemang yang aku bawak tu ko belum potong lagi ke? patut takde dlm gambar,ekekekkekee.

aku disini biasa jek, tak masak spesel pon raya aritu.

Brahim Nyior said...

Di sana susah nak buat kurban, ye tak? Tapi yang penting dapat bersama rakan taulan, ada jugak suasana raya nya...

Salam Aidil Adha!

Mak Su said...

saling sayang-menyayang maknanya :)

iina said...

KTS

gmbr ko? aku rasa ko tak fotogenik ler sebab tuh gmbr ko xde.. rendang?? cam tak nmpk jek ada ye

Tiny

Kalau ko jiran aku.. mau ari2 aku makan kat umah ko wakakakah.. idak pun kita p lunch kat luar jelah ;)

Juliet

Lomang? aku rasa ko tertinggal tak bagi kat aku.. raya xde special? hehehe.. mesti ada yg special kan ;)

Cikgu Ein..

Salam Aidiladha.. buat korban takde sebab kat sini tak cam kat mesia.. boleh buat korban tapi xnmpk ler lembu kmbing yg korban tuh..

Mak Su

hehehe berkasih sayang ;)

Lady of Leisure said...

wow meriahnyer..
i beraya sensorang di bilik hari tu hihi...
raya ke dua pi tour.. wakaka..

iina said...

Lady

Openhouse mmg saya buat tiap kali raya.. oklah beraya jat oversea gak tuh ;)

aNIe said...

iina...meriahnya acara makan2 tu...

anjang said...

bestnya raya di perantauan, namun tak sema ngan raya dirumah ibu dan bapa

iina said...

Kak Anie

Hehehe.. boleh tahan jugalah.. sedang2 elok yg datang kak ;)

Anjang

Yup mmg xsama beraya ngan keluarga di kg.. kat sini kwn tuh kira cam keluarga juga ;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin