Monday, 22 February 2010

Cuti-cuti Scotland

Percutian ke pergunungan Scotland yang penuh kenangan abadi..
My favourite place in Scotland..

Salji di pergunungan Scotland

Jangan buang sampah merata-rata

Di situ penuh dengan salji

Snow lady..
Hasil kreativiti ahli-ahli rumah persinggahan Cairndrurie Aviemore

Pergunungan Cairngorm

Sesiapa nak main ski?

Main Sledge memang best :)

Menuruni Pergunungan Cairngorm

Ku tulis nama di atas tasik yang membeku..

10 comments:

Ku Tak Sempurna said...

mana gmbr ko main ski??

.
.

alaaaa... takyah la malu2.... :P

julietchun said...

main sledge tu dah macam dok basuh kain tepi sungai jek,ehehehee.

anjang said...

alamak bestnya, rasa nak join pulak

iina said...

KTS

aku tak main ski.. main sledge jek.. itu lebih best..

Juliet

camnalak ko leh bygkan basuh kain tepi sungai lak.. itu semua salji.. muskil betul ler aku hehehe

Anjang

kalau u ada kat situ.. sure join punya ;)

aNIe said...

iina...indahnya pemandangan kat salji ni...ntah bila lah akak dpt rasa salji ni...hehehe

Lady of Leisure said...

entah bila nak rasa salji lagi... tapi bila salji ada depan mata masa kat kleine scheidegg itu hari takde lah main salji sangat... lady jenis tak tahan sejuk hehe...

iina said...

Kak Anie

Mmg best kak.. sejuk dia yang tak best ;)


Lady

Bila kena tempat dan masa best main salji.. kalau saje nak main.. takde kot.. I selalu main sledge jek.. ski bkn I ye fav.. sebab sure jatuh tergolek punya hehehe

Uncle Lee said...

Hello Iina, beautiful shots. I have always loved the snow, when the sun shines.
We had a heavy snowfall yesterday and its all beautiful outside now.
You have a nice day, Lee.

iina said...

Uncle Lee

Thanks.. there is no snow in Glasgow.. just up north of scotland plenty everywhere..
Have a nice day too yeah ;)

faqir said...

i pernah main teng teng je kocik2 dolu..hehehe slalu..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin