Thursday, 15 October 2009

Indah itu tidak terucap..


Venice..



Switzerland

Serasa masih berada di sana..

Mimpi sekian lama..

Kini sudah menjadi nyata..

8 comments:

bondaqeem said...

wah.. shanteknya.. tinggiiiinnnn sgt2.... nk kesana.. tq for the lovely pics.. letak lg banyak2 lagi ya.... hehe:)

anjang said...

i really want to go there. cantiknya pemandangan. rasa sekarang juga nak terbang ke sana. Syoknya dapat lepak-lepak dan bersantai

KAKTINY said...

weh.. ko dah balik dari bercoti-coti.. yea yea..

rindu kat ko.. muahs.. hihihi

badakbiru said...

akak..chantekkkk nye...!!
terlopong saya nengok gambo2 ni....rasa cam nak pegi skang gak..hehe

iina said...

Mummy

Insyallah ontway

Anjang

Memang best venice & switzerland.. actually pusing almost 1 italy.. nnti kendian update.. ;)

Tiny

Dah balik.. rasa cam nak pergi sana balik jek.. best sgt2 ;) terutama venice.. aku sudah jatuh cinta lah ;)

BB

Dik.. ada lagi.. tapi lebih banyak akak akan letak kat FB.. kat blog ontway ;)

faqir said...

kembara kasih di bumi swiss..mencari cinta di venice..

iina said...

Faqir

kasih & cinta sudah lama ditemui.. yang tinggal hanya menyemai rasa kasih dan mengukuhi rasa cinta

arapink said...

bestnyaaaa.....
tertinggal lak ngikut kak iina jenjalan...hehehe

maklumlah, demam...uhukkk...
dah sihat baru nampak gambar2 kak iina yg sgt cantekkkk ini.... :-)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin