Friday, 30 October 2009

Di sebalik gugurnya dedaunan



Hati..
Ada apa pada rasa hati?
Adakah punya pelbagai rasa begitu begini?
Adakah menyimpan pelbagai citra tersendiri?
Adakah memendam pelbagai perasaan yang bercampur gaul sebati?
Adakah memiliki pelbagai rencah permainan duniawi?

Di sebalik gugurnya dedaunan
Mungkinkah ditemui jawapan
Kaki melangkah perlahan
Mata memandang ke hadapan
Terpesona menikmati alam ciptaan
Indah itu sentiasa kelihatan
Di sebalik rona roni warna jingga kekuningan

Aku tukar header sebagai tanda musim gugur kini sedang bermaharajalela dimana-mana..
Inilah yang aku rakamkan di taman permaisuri (Queens park) yang terletak tidak jauh dari rumah aku..


9 comments:

anjang said...

dalam maksudnya ni, tak tercapai akal hamba

Lady of Leisure said...

hi salam ziarah..
nice blog, best baca pengalaman u di tempat orang...

iina said...

Anjang

Hehhee.. takde yang mendalam.. cuma rasa biasa sebagai seorang manusia jek..

LL

Salam ziarah, thanks ya singgah n jadi follower.. nnti I add u ;)

arapink said...

kak iina....dapat tengok daun pun jadi lah...cukup indah :-)

badakbiru said...

canteeekkk..

are you said...

salam ziarah...

seronok bc blog ni.

i love the header so much. beautiful!

KAKTINY said...

aku nak pegi sana.. aku nak pegi sana.. aku nak pegi sana..

44 kali aku sebut dalam masa sehari.. kot2 menjadi jugak aku ke sana sebelum ko balik nih.. hihihi

faqir said...

kak...sungguh menyentuh perasaan ...syahdunye.. jgn lupa ada yg menjadi penunggu setia di sana..Al-Fatihah

iina said...

Ara..

Tq dear

BB

Thanks dik

Are you

Salam, thanks dtg menziarah ;)

Faqir

Dik.. al-fatihah.. kematian itu sudah tentu hadirnya..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin