Friday, 18 February 2011

Berhenti seketika

Pengumuman sementara:
Blog ini akan berehat buat seketika..
Andai ada yang rindu..
Sila kirimkan doa di angin lalu ya..


Mahu berhibernasi..
Jangan ditanya ke mana arah tujuanku
Tak boleh ikut..


9 comments:

Ku Tak Sempurna said...

aku tak nak ikut

.
.
.



sebab aku tau ko nak gi mana.. hihihi


gud luck eh!

KAKTINY said...

aku doakan je kat mana ko berada.. semoga bahagia selalu ye yang.. :)

julietchun said...

jgn lupa jln pulang

i amsterdam said...

Selamat berhibernasi he..he..

Cantik crocus tu... minggu lepas tengok kat tepi jalan raya dah keluar bunga ni.. :D

arapink said...

kak iina nak pegi mane? betul ckp julietchun, jgn lupa jalan balik umah...heheheh....

t. care :-)

iina said...

KTS

eloklah tak ikut.. sebab kalau ko ikut.. gerenti aku suruh ko buat keje berat2 hahaha..

Thanks ye

Tiny

InsyAllah.. amin

Juliet

Setiap ari aku pulang ke rumah ;)

I amsterdam

Dah lama pic tuh.. i pun dah lama xambil gbr bunga2 tuh.. bz sgt skrg ;)

Ara

Pergi mana? hehehe jangan ditanya arah pemergian ku.. pastinya akan pulang ke pangkal jalan gak.. cuma buat masa nie nak jalan p hujung jalan dulu ;)

Thanks ye

kak Erna said...

iina..pergi la iina..walau dimana saja iina berada..semoga didalam perlindungan allah sentiasa..

Zaitun said...

Kak Zai doakan yang baik2 aje semoga kembali lagi dengan cerita2 yang menarik.

iina said...

Kak Erna

Saya masih setia di sini.. Yang pergi hanya masa.. begitu cepat ia berlalu ;)

Kak Zai

InsyAllah.. takde cerita yang menarik sangat kak.. yg biasa2 aje..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin