Saturday 23 October 2010

Blog Satu Perjalanan

Aku tak pasti sama ada mereka yang sering singgah ke blog 'Aku dan Glasgow' ini, perasan akan kewujudan satu lagi blog aku..

Sebenarnya travelog ini terhasil dek permintaan seorang rakan blog Cikgooden.. Memandangkan dia suka membaca kisah kembara aku.. Maka terciptalah blog itu dengan tujuan berkongsi cerita tentang tempat-tempat atau negara yang pernah aku lawati..

Blog itu adalah 'Satu Perjalanan'.


Blog ini khusus untuk tujuan berkongsi gambar-gambar atau kisah perjalanan aku ke sesuatu tempat atau negara..
Kadangkala aku suka berkongsi koleksi gambar yang sempat aku rakamkan ..

Di blog 'Aku dan Glasgow' ini lebih merupakan blog personal aku..
Tempat aku berkongsi hati dan perasaan aku..
Kadangkala sesat juga aku merepek meraban sekali sekala.. atau kadang melayan jiwang tanpa karat aku..
Ini ikut mood.. atau kadangkala berkongsi ilmu atau pendapat tentang sesuatu perkara..

So kalau ada masa.. bolehlah jenguk ke situ..
Aku takdelah update selalu sebab bukan hari-hari p jalan-jalan..
Walaupun aku hari-hari berjalan kaki ok..
Tapi sekurang-kurangnya.. Seminggu sekali aku mesti update entri di situ.. InsyAllah..

Ini bukan tujuan promosi atau menambah follower..
Cuma sekadar makluman tentang kewujudan travelog ini..
Ada masa singgah lalu ye..
Terima kasih sekali lagi kerana sudi singgah dan menjadi follower setia..
Oh ya sesiapa yang menjadi follower di blog itu..
Automatik link blog anda dimasukkan dalam senarai rakan-rakan blogger di blog ini ye ;)

Terima kasih daun keladi..
Nanti boleh buat kerepek ubi.. ;)


6 comments:

Acik Erna said...

salam iina.akak dah lama tau dah..sebab akak pun suka tengok gambar yang cantk2..
eh..lupa nak tanya..ada ubi kayu ke kat sana nak buat kerepek???he he..

KTS said...

aku dah lama perasan!

.
.

masuk senyap2..
ihihi

iina said...

Kak Erna

Thanks ye kak singgah.. ada kak ubi kayu.. ubi keledek.. ubi kentang hehehehe.. ;) Mak saya dtg ari tuh siap buat kerepek ubi sarawak lagi kak.. sedap ;)

KTS

Hahahaha.. senyap2 ko dtg.. senyap2 juga ko pergi tadi aku tau hahaha ;)

The Traveler said...

i like...baca pasal travel2 ni..

jemput la singgah di blog saya juga;

http://traveltips4life.blogspot.com

julietchun said...

ko saja nak buat aku terbakar bila tgk gambar2 cantik tu,haih.

iina said...

Traveler

Thanks sebab sudi singgah ye ;)

Juliet

Apa lak.. nnti aku ambik gbr ko cantik2 letak dlm nie nak?? mesti ko senyum jek hahaha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin