Thursday 21 October 2010

Aku yang bergaya..


Aku sepasang selipar..
Warnaku cantik dipandang mata..
Letaknya di kaki.. bukan di kepala (ini kalau tak tahu.. ontahlah)..
Fungsinya??
Untuk aku melaram dan bergaya
Tapi sebenarnya amat berguna..
Bila mahu berwuduk menunaikan solat tuntutan agama..
Oh ya si bunga-bunga itu buat inteframe sahaja..
Bagi nampak bergaya sekali sekala..

Minta maaf..
Hari ini nak cerita pasal selipar jepun aku kat CIS
Selipar nie dah nak 4 thn bertapa kat sini..
Sekali pun tak pernah menjejakkan tapaknya di luar bangunan CIS ini..
Ciankan..
Apa kes nak pakai selipar time sejuk-sejuk nie??
Teringat aku nampak sorang minah saleh nie..
Pakai selipar jepun p tesco express masa beli sandwich tadi..
Selamba jek kan kan..
Sungguh kebal dan gagah perkasa..
Aku yang pakai kasut tutup berkulit pun duk mengigil menahan sejuk lagi..
Aku akui aku jeles sebenarnya ngan minah tuh..

Tiba-tiba teringat selipar jepun lawa kat kg baru..
KTS dan Juliet..
Sila pos sepasang utk aku ok.. ;)

Hahaha..
Otak aku dah tepusi (tepu+tensi) nie..
Tolong.. tolong.. tolong..


9 comments:

Lee said...

Hi Iina, I do not own any of these here. Old days ada. Sini too cold, ha ha.
But its a nice pair. How much it cost?
Hows the weather? Our temp dropping to ZERO tonight. Already snowing up North, can you believe it! Only October! Ha ha.
Oh well, cannot complain....
Have a nice day, Lee.

ibundo said...

orang yang pakai sipar jopun tu kaki e dah kobal haha..

cantik sipar kao na..

arapink said...

teringat selipar warna merah ara beli thn 2009 ( kalo tak silap )...

suker sebab ada manik2...mahal tapi dah hancusss.....hehehhe..

selipar jepun jgk yg tahan lama kan kak :-)

julietchun said...

abang selipar kg.baru cakap selipar dia tak buleh pegi obersi sebab selipar tu tak tahan sejuk,eheheheh.

KTS said...

ko beli selipar tu kat jepun ke??

.
.


:P

nanti aku emel selipar kg baru tu kat ko eh

Acik Erna said...

iina..selipar jempun pun glamour tu..
mula tengok gambar tadi..ingatkan ye ye lah ada bunga sekuntum.he he..
iinaa.agak2 iina pakai boot gotah macam yamg orang mesia pi ladang tu..tak sojuk kot.he he..

iina said...

Uncle Lee

it's cost me only 1 pound.. RM5 only cheap right ;)

It's been days at nite the temperature drop to -2 or -5.. few days ago.. it's snowing up north in inverness.. yeah.. like u said it's just oct.. but yeah can't complaint right.. I'm starting wearing my wool jacket now.. but still the short one so that I can show up my dress.. after this no more lah.. wear long jacket and wool shirt only hehehe.. you have a nice weekend yeah..

Kak Pah

Kalau kek sini sapo pakai selipar tuh kiro kobal lah.. sojuk gilo nie.. nan ado nak pakai selipar dah.. selipar murah kak hahaha rm5 jek..

Ara

Selipar tuh akak pakai kat ofis jek.. takde ye nak pakai kat luar.. sure kena gelak hehehehe... itu pakai time nak p toilet ambik wuduk.. lepas nie nk sedekah tuh sure xde sapa nak pakai hehehe ;)

Juliet

Bagi email abg tuh.. meh aku hantar email layang kat dia hehehehe.. weih ckp kalau dia bg sure byk order dr obersi tau.. hehehehe.. tak kira aku nak gak

KTS

Ahah.. dia import special.. email?? dah alang2 tuh ko email semua jenis kasut sekali ler ;) seng sekali harung leh pakai sethn

Kak erna

Sini ramai pakai boot tuh tau.. terutama time snow turun melambak pakai.. tapi takdelah warna kuning atau hitam tuh.. dia ye warna colorful ler sikit hehehehe ;)

Mak Su said...

huhuhu, cantiknya!

iina said...

Mak Su

Terima kasih.. selipar itu mmg cantik.. tapi tuan ye cantik gak ahaks ;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin