Friday, 6 August 2010

Mana lebih menarik???

Yang manakah lebih menarik perhatian anda??

Waffle beraiskrim cookie cream bersama strawberi & rasberri,
 hasil petikan tangan sendiri dari ladang yang segar..

atau

Kerusi meja cantik yang berbelang merah (warna senada) di belakangnya??



Jawab jangan tak jawab ok...



Majulah meja kerusi untuk negara
dan jangan lupa
Makanlah buah-buah tempatan ;)


Sekian, terima kasih.

Yang menjalankan tugas,

14 comments:

zany said...

macam tak tau pulak. mestilah yang merah menyala sedap dimakan.

kakpah said...

den dah ado kerusi, taknak kerusi. den nak aiskrim. silo kirim.....

aNIe said...

Akak mestilah pilih stroberi yang mengiurkan itu...hehehe

Uncle Lee said...

Hi Iina, that strawberry on waffles looks sinfully delicious! And those red berries too.
Any more left? Ha ha.
Have fun and stay young, Lee.

arapink said...

kak iina,

dah tentu lah yg boleh dimakan tu menjadi perhatian...kerusi tak leh mkn...hahaha

kak Erna said...

iina..akak je yang boleh makan buah-buahan tempatan..iina tak dapat..he he.strawberry tu..bukan sini punya buah tempatan..durian..manggis..rambutan..ha tu baru kita punya..

iina said...

Zany

Hehehe ;) yg merah itu mmg sedap mkn

Kak Pah

Raso ehh kalau kirim dah jadik jem lah kak.. tp ok gak kan leh mkn ngan roti bakar ;)

Kak Anie

Hehehe.. makan ngan aiskrim ada rasa masam2 manis ;)

Uncle Lee

Stil have lots in the fridge.. still hv some icecream as well.. but eating in on waffle.. truly heaven ;) Just I don't have maple syrup.. but yesterday i eat with kaya hehehe ;)

Ara

Kerusi digunakan untuk duduk dengan empuk sambil makan waffle beraiskrim strawberi tuh hehehe

Kak Erna

Kat sini itulah buah-buahan tempatan kak.. nan adolah durian ko cempedak ko.. itu mmg dipetik segar dr ladang.. ;)

Lady of Leisure said...

i pilih waffle eskrem ngan stoberi hehe

iina said...

Lady

Heheheh ;)

Tijah said...

misti la makanan itu yg lebih mengujakan. huhuhuhu

iina said...

Tijah

Ekau bab2 mkn mmg laju yo kan kan hehehe ;)

Mashi said...

soklan tak mencabar le ina... mesti le pilih strawberry yang merah nyala tu. Kalau kat Malaysia, mesti le pilih buah rambutan sebab manis..strawberry cameron highland tu, masam bila sampai umah :)

Bab2 kerusi meja ni orang dah tak bape heran..maklum,kalau lapar, tak leh nak makan..hehe..

Aku dah tak sabaq nak makan buah dukong, moktan, pelam, nangka, pisang emas, betik...ahh..tak sabaq nak balik Malaysia.. Rindu tak terucap..

kak wos said...

*******
pitam tengok buah-buahan berwarna merah yg menusuk qolbu itu....

iina said...

Mashi

Hehehe yelah kan dah nak 4 thn kita kat negara org.. buah2 ko mention tuh mmg aku miss semua.. yelah takpe pengorbanan itu jalan kepada kejayaan.. kenalah susah2 dulu.. InsyAllah senang2 kemudian.. hehehe.. strawberi n rasberi tuh aku jek yg mkn pakwe aku.. xde ye..

Kak Wos

Hehehe jgn pitam.. lusa baru pose tau hehehe ;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin