Wednesday, 25 April 2012

Aku & Glasgow 5

Sepintas lalu kenangan..

Tingkap dapur yang mula dibuka pada musim panas

Musim untuk ke Carbot Lanark
:)


7 comments:

Acik Erna said...

salam iina..tiap kali iina kongsikan gambar2 ni ni terasa rindu dihati kan..

peah @ peps said...

as alam iina..syioknyer...banyak tak borong kat car boot sale tu..

julietchun said...

tgk carboot sale tu yg tak tahan.

kak mah said...

meriahnya,mesti murah

Uncle Lee said...

Hi iina, love the pics, very nice. Almost similar to our Canadian scene.
Hey, you back in Scotland?
2nd pic can even be Canada.

Iina, senang datang pondok saya, I have something for you.
Have a nice day.
Lee.

ibundo said...

apo koba ina.
Sesekali kakpah melepak kat bilik hubby di upsi.
Bila jalan kaki pergi kedai depan tu cari makan, kakpah toleh juga kiri kanan kot kot terserempak dengan ekau.
Bizi ek sekarang ni.

iina said...

Kak Erna

Memang rindu sangat2 kak ;)

Peah

dulu2 byk.. tp lama2 xde beli apa pun

Juliet

Biasalah xtvt hjg mggu

Uncle Lee

Nope I still in Malaysia.. will be back to scotland soon I hope

Kak Pah

Tak pernah lak terserempak ngan akak.. rasanya prof tuh sama building ngan saya... penah nmpk dia 2 3 kali.. tp takde pulak nmpk akak ;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin