Thursday, 29 September 2011

Terbang di langit biru

Bila memandang ke langit biru..
Ada rasa rindu datang bertamu..
Ada kenangan singgah lalu..
Ada ingatan tetap kekal di situ..













Cinta ku lukiskan di langit membiru


Location : Windermere Air Festival,
Royal Air Force (RAF)
Lake District, England
July 2011


Kredit pada pakwe tercinta..
Semua foto ini hasil dari pandangan mata dan hasil tangan si dia..
Kagum kan!!
Ahaks..
;)


13 comments:

julietchun said...

gerun tgk kapal terbang yg menegak tu

MasZuber said...

wow..

memang kagum!

Kaktiny said...

sama-sama kreatif la korang nih..

The 'CAMERA' Couple!.. hihihihi..

menjadik je hasil tangan korang!!..

Acik Erna said...

asalam iina..cantiknya..
puas jugak nak fokus tu kan..
tapi bila guna kamera canggih mungkin tak rasa sangat.

iina said...

Juliet

Lebih gerun bila tgk dia buat pertembungan tapi miss sikit jek.. pakwe aku tak sempat nak snap ;)

iina said...

MasZuber

Aku pun terkagum gak bila dia tunjuk hasil dia snap gbr tuh.. ada bakat juga rupanya dia hehehe ;)

iina said...

Tiny

Bab ambik gbr cenggitu dia sukalah.. aku lak bab2 fokus2 jauh nie malas tak minat.. Nasib dia suka.. klu aku yg ambik gerenti tak cantik camtu hehehehe ;)

iina said...

Acik

Sebenarnya kalau guna digital jenuh gak nak fokus sebab perlukan tangan yang stabil idak nanti bila nak snap jek dia blur.. sebab tuh saya tak minat fokus jauh2 nie.. tapi sebab dia minat tgk.. layan jelah ;)

ibundo said...

cantik nyer.....

iina said...

Ibundo..

Terima kasih kak.. walau bukan saya yang ambik gbr2 tuh hehehe ;)

Uncle Lee said...

Hello iina, these are really daredevils, but I get nervous see them engaged in these deadly air skills.
Only last week there was a fatal crash in US.
Quite often we read of fatal accidents, and involving spectators too.

Have a great week, bet getting cooler where you are.
Here its 12'c. Trees turning colours.
Lee.

iina said...

Uncle Lee

There is a same incident involving the RAF red arrow during air festival in bournemouth.. one of the pilot die.. I guess probably the same pilot during the show I see in July..

Well.. it's great that my beloved manage to capture those photos.. never in my million years ever guess that he could capture some of that spectacular moments...

Well it's colder since monday.. I'm changing my old wind jacket to more warmer ones.. Autumn.. yellow.. orange and brown is everywhere.. Strong wind and rain like best friends now.. plus.. it's colder more and more each day..

You too have a nice day yeah.. and take care

absolutely emy said...

Cantik.. bestnyer.. mesti telinga berdengung2 dek deruman kapal2 terbang itu

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin