Wednesday, 13 July 2011

Another year.. Another number..

Troon Beach, Scotland
-2nd July 2011-

Dulu ketika kecil kita tatih berjalan jatuh mengimbangi diri..
Bila meningkat remaja kita mula belajar berjalan jatuh mengharungi kehidupan menjadi dewasa..
Bila masuk ke usia dewasa kita juga mula berjalan jatuh membina kehidupan masa depan..
Kini kita masih lagi juga berjalan jatuh mencapai hasrat yang mahu digapai..

Tepat pukul 12.00 malam
Tarikh berubah..
Waktu bergerak..
Hari bertambah..
Sealiran dengan waktunya..

Walau apa juga..
Yang penting sentiasa sihat..
Gembira dan bahgia..
Semoga semua impian..
Menjadi kenyataan..

I'll always be young..
Whatever the numbers come along each year ;)
Usia itu hanya nombor semata..
Aku sentiasa muda
Namun akan tetap terus dewasa..
Dan terus mengumpul pengalaman seiring dengan masa..

Tiada hadiah yang aku mahukan..
Melainkan doa yang baik-baik sahaja dari kalian semua..
Allah selamatkan kamu..
Allah peliharalah dan permudahkan urusan kita semua..


-Red Roses-
My favourite flowers

Near Botany Gate Roundabout
University of Glasgow

May Allah granted happiness to me today..
Because it's my special day..
May Allah bless all of you too..
In whatever you do..


18 comments:

ibundo said...

iina,
happy birthday.
it's just a number
yang makin mendewasakan kita.
i am still young at heart.

ado apo2 spesial ko dongan laling harini.

marinahunny said...

selamat hari lahir iina, semoga rahmat Allah sentiasa bersama kamu..

Acik Erna said...

iina..happy birthday..semoga terus sihat,bahagia,berjaya dan dalam peliharaan allah sentiasa.

iina said...

Ibundo

Terima kasih kak..mudo sentiasa dihati.. Belum decide program hari nie.. paling2 pun kluar dinner jek kak ;)

iina said...

Marina

Terima kasih ye ;)Amin

iina said...

Acik Erna

Terima kasih kak.. Amin atas doa akak tuh.. tq kak

Kaktiny said...

Tiada hadiah yang mampu aku kirimkan..
hanya doa yg tidak pernah putus..
saban waktu, ketika dan saat..
agar tercapai segala hasrat..
yang kau doa kepada Yang Maha Esa..

Semoga jiwa mudamu sentiasa bersemangat dan bahagia..
kerana kau mmg sgt ceria.. dengan senyum yang sentiasa di bibir... meniti...
....dan sangat hebat dalam menyimpan lara.. sendiri..

Moga Allah sentiasa merahmatimu sentiasa dear.. LUV U

julietchun said...

semoga senantiasa diberkati dan dirahmati selalu.

nanti kita potong kek sama2 :D

Ku Tak Sempurna said...

serius ke ni? ko tak nak hadiah?

nasib aku tak pos lagi :P


.
.

selamat panjang umur.
selamat murah rezeki. pastu kongsi la rezeki tu ngan aku ek. jgn tedekut

:D

iina said...

Tiny

Membaca bait-bait katamu buat aku tersenyum.. seperti selalu dikau tak pernah jemu mendoakan aku..

InsyAllah my dear..

Terima kasih sekali lagi yeah

iina said...

Juliet

Boleh aje.. dimana? kg baru? kg lama? bt caves? selayang.. sebut sahaja nanti aku sampai..

iina said...

KTS

Alah.. takat pos dalam mimpi.. dan paling utama takat pos donut lupakan jelah.. aku bagi ko jelah makan sorg2..

InsyAllah jika rezeki aku murah aku belanja ko coklat hacks.. ok kan ;)

Zaitun said...

Happy birthday buat iina panjang umur, murah rezeki dan berbahagia selalu.

iina said...

Kak Zai

Terima kasih kak.. InsyAllah.. Amin

kueh bakar said...

hidup...
jatuh itu selalu.
tapi bangun itu juga perlu selalu.
kadang
sukar untuk bangun
tapi itulah kehidupan...

join ye glasgow.h.besdy.

iina said...

Kueh Bakar

Well said.. I agree totally..

Join contest ke?? will think about it.. Thanks yeah ;)

zmah said...

Cantiknya akak suka...

iina said...

Kak Zmah

Terima kasih kak ;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin