Tuesday, 28 August 2007

Pindah ke Rumah Baru


Ahad lepas aku berpindah ke rumah baru.. penat juga mengemas dan mengangkut barang-barang.. seminggu nie aku masih berulang alik dari rumah lama ke rumah baru.. masih belum abis mengemas lagi.. alhamdullilah barang-barang tak banyak lagi.. tapi seronok sebab rumah pun luas dan tuan rumah memang buat baru semua






2 comments:

mashi said...

besau dapur ko ina..kalau malas jugak masak ni...agak pelik le jugak... Aku rasa le..dengan dapur sebesar ni, kalau buka posa nanti dengan menu yang sama aje.... mesti ada something wrong somewhere...hehe

iina said...

amboi22.. bulan pose aku buka pose sorang2 tau.. pakwe aku kan keje petang.. malam baru balik.. memang sah ler menu sama je.. bukan ye leh nak masak ari2 menu lain2.. sini mana de pasar ramadan.. mau ada aku buka pose kat ofis.. kena lak time aku dah mula bz..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin