Thursday 17 July 2008

Terima kasih..Merci..

Terima kasih atas semua sokongan yang diberikan..

Sungguh terharu disaat begini.. begitu banyak pula sokongan yang diberikan..

Sungguh tidak ku sangka.. setiap dugaan yang diberikan oleh Allah itu.. Menyebabkan aku kenal ramai sungguh kenalan.. dan ramai juga yang turut memberikan sokongan yang tidak terhingga..

Buat semua sahabat.. Aku rasa sungguh beruntung kerana mempunyai sahabat-sahabat seperti anda semua..

Bak kata kak ramlah padaku "Sebenarnya ada 3 peringkat dalam berkawan dan paling tinggi adalah sahabat dan tak ramai yang dikatakan sahabat...yang kenal hati budi kita dan menyelami perasaan kita"

Hidup mesti ceria kan :)

zwani.com myspace graphic comments
Teringat masa kecik-kecik dulu (kecik ke aku dulu heheh) camnielah aku peluk kucing kesayanganku

p/s Kalau dekat sure aku dah belanje korang semua makan kebab ke sarbeni ke pizza ke.. hehehe.. lepas nie kena buat ikon award kot hehehe.. aku nak gak dapat award hehehe nanti aku cipta 1 award baru hehehe

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin