Monday 14 July 2008

Sunyi Sepi di Pagi Isnin

Aku tiba ke CIS dalam pukul 9.15 pagi.. awal hehehe.. selalu dekat pukul 10.00pagi kebiasaannya baru sampai..

Hari ni sunyi sepi je.. Suthanya dan Mas pun takde.. pelik juga.. ruang besar yang menempatkan pelajar-pelajar PhD lain pun gelap gelita.. mereka pun mungkin tak sampai lagi..

Apa lagi hari ini masuk-masuk je terus check email.. blog nie hehehe.. banyak juga komen kawan-kawan.. thanks semua ye.. :)

Sebenarnya bukan apa datang awal nie.. sebab aku ada training Blitz session untuk kelas bulan Ogos.. Sejak 2 bulan yang lepas lagi aku dah sahkan persetujuan untuk mengajar kelas Blitz ini.. 2 hari sahaja dalam tempoh 2 minggu tetapi kelasnya.. dari pukul 10.00pg-5.00ptg

Rasanya macam tak larat je kena handle kelas selama itu.. tapi kerana untuk 2 hari sahaja.. aku sanggupkan diri sahajalah.. lagi pun gajinya lebih lumayan.. £12.95 utk 1 jam.. lagi pun ini mungkin kelas terakhirku.. selepas ini hampir semua kelas IT undergraduate akan dikendalikan oleh staf learning services.. hanya jika ada kekosongan dan keperluan saat-saat akhir maka akan ditawarkan kelas berkenaan kepada kami..

Entah mengapa hehehe.. ada ketukan di pintu hehehe.. rupanya kak haizan bagi aku kad birthday.. mulanya dia ingat aku tak sampai lagi hehhe... dia lak yang terkejut hehehe.. memanglah selalu pukul 10pg baru nampak muka.. hari ini datang awal sebab ada training dengan Irene.. Thanks kak dengan kad birthday tu.. gelak sakan saya baca kata-kata dalam tu hehehe.. " Sod off" and mind you own bloody business!

Rasa semacam je mood hari ini.. cuaca pun suram je.. mendung pun iye juga.. apatah lagi.. si Suthanya ngan Mas pun tak datang..

Yang best aku dapat email dari secretary department (bukan aku je semua staf & student kat department nie) Jumaat nie dan Isnin depan cuti Glasgow Fair (18 & 21July).. wah cuti.. seronoknya.. itu juga bermakna.. aku akan cuti kerja juga 2 hari.. wah aku cuti 4 hari minggu nie.. seronoknya.. tapi yang tak seronoknya pula.. pakwe sah-sah kerja.. duduk rumah ler aku minggu nie.. idak pun ajak kekawan pergi shopping lagi.. sapa nak join.. jom-jom..

Bulan july nie di glasgow banyak acara.. kena check.. nie sebab waktu-waktu inilah ada Glasgow River Festival yang aku pergi tahun lepas.. kena check nie.. boleh merayau dan tengok gelagat orang..

Oklah aku nak get ready untuk training blitz dengan Irene.. kalau mood rasa boring je.. dah start cam takde mood lak.. glummy je.. aku ingat aku balik rumah jelah untuk lunch.. pastu terus pergi kerja..

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin